A 2016. június 15-i MaVan Szerdán történt: 

Interaktív előadás, amely során az alábbiakra kerestünk válaszokat

– Milyen átalakuláson megy éppen keresztül az Instagram és ez milyen hatással lesz a felhasználókra?
– Hogyan, milyen módszerekkel érdemes követőket “szerezni” és mit ne használj soha, ha jót akarsz magadnak?
– Kik a felhasználók és mi jellemzi őket? Hogyan érdemes hozzájuk szólni?
– Mi az a #hashtag, miért fontos és mire használható?
Az utóbbi egy évben az Instagram alkalmazás tudta a legizgalmasabb robbanást produkálni Magyarországon. Az alapvetően kép alapú közösségi platform nem csak szelfik posztolására alkalmas, hanem akár üzleti célokra is használhatjuk. Végtelen inspirációs forrás, a konkurencia mindennapjaiba való betekintési lehetőség és a célközönséged mély, részletes megismerésének alapja is.

Előadónk Kern Ágnes volt

Kern-Ágnes-Zenzero
Kern Ágnes 2001-ben alapította az azóta is működő Bt-jét. Eleinte amolyan kényszer szabadúszóként működtette a céget, írt újságoknak, kiadott szakácskönyveket is. Ám az utóbbi három évben már egy webshop felépítésére koncentrál. A zenzero.hu bohém bizsuk boltja nagyrészt a közösségi médiumokban rejlő energiának és lehetőségeknek köszönheti létét.
“Az eladásban azt mutatom meg, hogy egy “szerelembe esős” termékeket kínáló cég számára miért ez a legjobb közösségi csatorna.”
Legközelebb jönnél nyílt napra? Kattints ide, nézd meg, mi az aktuális program.