A 2016. november 21-i MaVan Szerda témája volt:

Jó kérdésekre lehet jó válaszokat kapni!

Te tudod, hogy kiknek kell inkább az egyik, kiknek inkább a másik terméked ajánlanod?
Tisztában vagy vele, hogy hol találhatod meg leginkább a csalid, a fő terméked vagy épp a luxusterméked vásárlóit?
Megvannak azok a szavak, amelyek eszébe jutnak rólad a vásárlóidnak, hogy azokat erősítsd a kommunikációdban?
Tudod, hogy kisvállalkozóként hogyan tudhatod meg ezeket kérdőívek segítségével?
Ma már jobbnál jobb és szebbnél szebb ingyenes és olcsó kérdőívkészítő programok közül válogathatunk, így a kisvállalkozók számára is elérhető ez a nagyszerű piackutatási eszköz.
Mire és hogyan használd, hogy valóban arra kapj választ, amire szeretnél, és ezzel növeld a profitodat?

Széles AnikóNovemberi klubnapunkon vendégünk volt Széles Anikó a fejlődő kisvállalkozók kérdőív-szakértője. Rengeteg tippet, ötleted adott, hogyan készítsünk jó kérdőívet .Gyakorlatorientált előadásában abban segített,
hogy te  profi módon készíthessünk kérdőíveket, könnyedén be tudjuk építeni azokat a marketingrendszerbe, hogy a versenytársaink előtt járhassunk és így növeljük a profitot.
Széles Anikó közel 6 évig vezette az Ipsos telefonos üzletágát kiszolgáló kft. adatfelvételi munkáit, ahol tapasztalta, hogy mik azok a kérdések, amelyek működnek a gyakorlatban és melyek nem, hol vannak a kérdőívek legnagyobb buktatói, hogyan érhető el, hogy elegendő választ gyűjtsünk.
Ezután Londonba ment, ahol mint adatelemző szerezte meg azt a tudást, amely az alapját képezte a világ legnagyobb zenekiadó vállalatai, az EMI és a Universal Music növekedésének a válság közepette egy olyan világban, amikor a többség ingyen szeretné fogyasztani a zenét.
Később maga is vállalkozó lett, így a saját bőrén is tapasztalja és folyamatosan tanulja, hogy milyen kihívásokkal küzdenek, és milyen lehetőségekkel rendelkeznek a kisvállalkozók, így még jobban érti a kérdéseiket, problémáikat, kihívásaikat – melyek megoldásában a kérdőívek nyelvén is támogat.