Reading Time: 2 minutes

A Januáris MaVan szerda témája az Online kontra offline értékesítés” volt

forrás:google

forrás:google

Tönkremennek a hagyományos boltok?
Mindent online fogunk venni?
Online kontra offline értékesítés. Azonosságok és különbségek. Mit mutatnak a trendek?
Januári MaVan Szerdánkon ezt a témakört mutattuk be három blokkban.

Beszéltünk a trendekről:

  • mik a legjobban értékesíthető termékek a neten?
  • mekkora növekedés várható?
  • milyen új piaci belépőkre számíthatunk?
  • Megmutattuk a Google által kínált marketing eszközöket

  • amelyekkel érdeklődőket szerezhetünk és
  • az értékesítési csatornánkba terelhetjük őket.
  • Bemutattuk egy valódi webshop elindítását és működtetését.

    Előadóink voltak:

    Rácz Györgyi

    Rácz Györgyi

    Györgyinek több vállalkozása van, amelyek értékesítenek online és offline is, működtet webárauházat is, így napi gyakorlata van e területeken. Klára pillanatnyilag az egyetlen nő, ma Magyarországon, aki minősített, szakvizsgázott hirdetési szakértő. Cége hivatalos Google Partner.

    Vendégünk volt Pap Ágnes – melltartó szakértő, webáruház tulajdonos

    pap_agi Pap Ágnes, melltartó szakértő, az Angelina Fehérnemű Webáruház tulajdonosa, az ExtraMelltarto.hu blog szerzője.

    Ágnes 2010-ben indította az ExtraMelltarto.hu blogot, hogy segítsen azoknak a hölgyeknek, aki hozzá hasonlóan az átlagosnál nagyobb mellekkel rendelkeznek. A blog hamar népszerű lett az olvasók körében, és nagy meglepetésre mellmérettől függetlenül lelkes olvasótáborra talált.

    A blogot 2011. áprilisában egy a nagy mellű hölgyeket kiszolgáló fehérnemű webáruház indítása követte, amely azóta is folyamatosan fejlődik, növekszik.

    Nézz bele a videóba, milyen kérdéseket kapott Ági WebShop-üzemeltetéssel kapcsolatban!