Stílus, etikett, siker. Van-e a háromnak köze egymáshoz és a vállalkozáshoz?

Van!

Stílusa nem csak a drága ruháknak, a népszerű színésznőknek vagy az aprólékos gonddal berendezett otthonoknak van.
Stílusa van minden vállalkozásnak, annak is, amelyben Te dolgozol. Ha sikerül egyedi, vonzó stílust kialakítanod, máris nyert ügyed van: a jó stílus számokban, úgy is mondhatjuk, forintokban mérhető lesz a hó végi könyvelésben.
Egy vállalkozás stílusa számtalan tényezőből áll össze. Nem mindegy, milyen a környezet, mi a vezető hozzáállása hivatásához, nem mindegy, milyen az iroda, műhely, bolt berendezése, hol helyezkedik el a céged, és persze egyáltalán nem mindegy az sem, kik járnak oda. Amikor vállalkozásod stílusát igyekszel kialakítani, erre mind gondolnod kell. Ami mégis a legerőteljesebb benyomást teszi az ügyfeleidre az az, hogyan viselkednek az ott dolgozók? Te és kollégáid. A személyes stílusotok, viselkedésetek alapján alakítja ki a partner a véleményét a vállalkozásodról. Ráadásul ez az a tényező egy cég működésében, amelyen különösebb költségek nélkül és nagyon gyorsan változtathatsz , tehát érdemes ezzel kezdened.

A májusi MaVan Szerdán Pántyéné Horváth Klára volt a vendégünk.

Pántyéné_Horváth_Klára

Néhány szó Kláráról:

Ő “A” stíluskommunikátor. Vállalkozóknak ad azonnal gyakorlatba építhető tanácsokat az üzleti viselkedés, megjelenés és üzleti protokoll területéről.

Klárának az a célja, hogy tanácsokat adjon, hogyan viselkedj és kommunikálj az üzleti életben, hogyan legyen udvarias a stílusod, ezáltal sikeres a vállalkozásod.